Bestellen
Hoe werkt het bestelproces?
Hoe werkt het bestellen in de webshop precies? Hieronder wordt het bestelproces stap voor stap beschreven.
Stap 1: Plaats de gewenste producten in jouw winkelwagen
Dit doe je door op een product te klikken en vervolgens met behulp van de + en - knop het aantal exemplaren dat je wilt hebben in te vullen. Daarna klik je op ‘in mijn winkelwagen’ en het product wordt toegevoegd.
Stap 2: Controleer de bestelling
Klik rechts bovenin op het winkelwagen icoon, de winkelwagen komt in beeld. Controleer de inhoud en pas deze zo nodig aan. Klik vervolgens op: ‘Ik ga bestellen’.
Stap 3: Je gegevens
Vul vervolgens je gegevens in, alle velden met een rood sterretje zijn verplichte velden om in te vullen. Je kunt hier ook inloggen als je al eerder een account hebt aangemaakt.
In het veld 'verzending' kun je er eventueel voor kiezen om je bestelling af te halen of om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen.
Als je een kortingscode hebt kun je deze gebruiken door 'kortingscode invoeren' aan te vinken, de actiecode in te vullen en op de knop 'activeer' te klikken.
Stap 4: Selecteer een betaalmethode
Vink aan op welke wijze je wilt betalen. Dit kan door middel van iDeal, bankoverboeking, Mastercard, onze Boet-Kado-Kaart, Boet Digitale Kadokaart, VVV Cadeaukaart, of Nationale Tuinbon. Je kunt slechts één cadeaukaart per bestelling gebruiken.
Stap 5: Afronding van de bestelling
Vul eventuele opmerkingen in en vink aan dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden/privacy policy en vink ook aan dat je akkoord gaat met de verzend- en retourregeling.
Klik vervolgens op: ‘Bestelling afronden’ en je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving. Na een geslaagde betaling ontvang je een orderbevestiging en de bijbehorende factuur op het door jou opgegeven e-mailadres.
Moet ik verzendkosten betalen?
Verzendtarieven
- De verzendkosten van bestellingen die via een pakketdienst verzonden worden zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket. Kleine pakketten worden verzonden vanaf €5,95 binnen Nederland en vanaf €7,50 naar België.
- De verzendkosten van grotere artikelen zoals loungesets, ligbedden, tuintafels e.d. bedragen binnen Nederland €40,- en naar België €80,-.
- Voor het verzenden van parasolvoeten vanaf 30 kg brengen wij binnen Nederland €50,- in rekening en naar België €80,-.
- Wil je de exacte verzendkosten van een product weten dan kun je op de desbetreffende productpagina je postcode invullen voor een berekening.
Gratis verzending
- Bestellingen van tuinmeubelen en/of barbecues met een waarde vanaf €800,- worden in Nederland gratis door ons verzonden.
Dit geldt alleen voor tuinsets, loungesets, tuinstoelen, tuintafels, tuinbanken, ligbanken, parasols, parasolvoeten, tuinmeubel beschermhoezen en barbecues.
Cadeaubonnen
- Voor het opsturen van cadeaubonnen binnen Nederland rekenen wij €1,95 verzendkosten. Digitale cadeaubonnen worden per e-mail als een PDF-bestand verstuurd, hier betaal je dus geen verzendkosten voor.
Verzendkosten Duitsland
Naar Duitsland verzenden is mogelijk op aanvraag, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Zijn alle producten op voorraad?
De meeste producten zijn online op voorraad. Op de productpagina wordt duidelijk aangegeven of een product op voorraad is. Als boven de bestelknop de melding: 'Dit product is op voorraad' of 'Dit product is beperkt op voorraad' staat, dan is dit product nog op voorraad.
Staat boven de bestelknop de melding; 'Dit product is verkrijgbaar op bestelling', dan is het product niet direct in onze winkel op voorraad maar wordt deze speciaal besteld bij de leverancier.
Is er helemaal geen bestelknop te zien en krijg je de volgende melding te zien: 'Dit product is uitverkocht, vul je e-mailadres in en dan mailen we je meteen zodra het er weer is' is het product helaas niet meer op voorraad.
Als je op de hoogte gehouden wilt worden wanneer het product weer besteld kan worden, kun je hier je e-mailadres achterlaten. Houd er wel rekening mee dat niet alle producten weer terug op voorraad zullen komen.
Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen in het buitenland?
Bezorging is mogelijk in Nederland en België, wil je een bestelling laten bezorgen in een ander land dan verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice voor meer informatie.
Kan ik een bestelling annuleren?
Ja dat kan, mits de bestelling nog niet is verzonden. Wij adviseren je contact op te nemen met onze klantenservice wanneer je een bestelling wil annuleren.
Kan ik zakelijk bestellen?
Ja dat kan, wij adviseren je contact op te nemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe werkt het bestellen van een artikel 'op bestelling'?
Het bestellen van een artikel dat niet op voorraad is werkt hetzelfde als het bestellen van een product dat wel op voorraad is. Heb je een artikel besteld dat niet op voorraad is, dan moeten wij dit bij de leverancier bestellen. De levertijd van de bestelling zal daarom langer zijn dan de levertijd van voorraad artikelen. Heb je een artikel gekocht dat wij moeten bestellen dan nemen wij altijd contact op om details en bijzonderheden omtrent de bestelling te bespreken.
Hoe kan het dat ik geen bestelknop in beeld zie?
Bij sommige producten kan het zijn dat er geen bestelknop in beeld verschijnt. Dit kan 2 verschillende redenen hebben.
1. Het product is niet meer op voorraad. In dit geval is deze melding te zien: 'Dit product is uitverkocht, vul je e-mailadres in en dan mailen we je meteen zodra het er weer is.'
Neem contact met ons op als je zeker wilt weten of het product misschien nog in de winkel beschikbaar is.
2. Bepaalde producten, zoals showmodellen/uitlopende modellen van onze interieurafdeling, kunnen alleen via de mail besteld worden.
Er zijn ook producten zoals bepaalde stoelen en banken die zoveel keuzemogelijkheden hebben dat je dat het beste in de winkel kunt bekijken. Wij tonen online een standaard voorbeeld van het product en nodigen je van harte uit in onze winkel in Hoogwoud voor advies.